piątek, 22 kwietnia 2011

Poradnik - Jakie EQ na dany lvl Tibia

"Poradnik w 100% by Sarvarex dla Tibia.net.pl"
Poradnik dla wszystkich profesji!
Spis Treści
1. Sorcerer

2. Druid

3. Knight

4. Paladyn

__________________________________________________ _______________

1. Sorcerer

Najtrudniejsza postać w całej Tibii. Początki tej profesji są bardzo trudne, bardzo mało pieniążków oraz mało miejsc na expienie. Po 100 levelu ta postać zaczyna się być najbardziej groźną postacią i każda gildia przyjmuje Sorcerera do gildii. Sorcererzy używają magii by zabijać swoje ofiary bardzo szybko. Sorcererzy mają 2 zabójcze czary które załatwiły nie jednego. Tylko Czarodzieje (po osiągnięciu 45 poziomu doświadczenia) są w stanie stworzyć runy Nagłej Śmierci (Sudden Death) oraz wyczarować (po osiągnięciu 55 poziomu doświadczenia) Wściekłość Chmur (Rage of the Skies) lub (po osiągnięciu 60 poziomu doświadczenia) Jądro Piekieł (Hell's Core).

EQ na dany level:
a. Poziom 8-20
b. Poziom 20-40
c. Poziom 40-80
d. Poziom 80+

a)
- Crown Helmet
- Spirit Cloak
- Plate Legs
- Leather Boots
- Dragon Shield
+ Wand: Wand of Vortex/Wand of Dragonbreath



b)
- Hat of the Mad
- Spirit Cloak
- Plate Legs/Blue Legs
- Boots of Haste
- Spellbook of Enlightement
+ Wand: Wand of Draconia/Wand of Decay/Wand of Cosmic Energy/Wand of Inferno/Wand of Starstorm



c)
- Hat of the Mad
- Focus Cape
- Blue Legs
- Boots of Haste
- Spellbook of Mind Control
+ Wand: Wand of Starstorm/Wand of Voodoo



d)
- Yalahar Mask
- Focus Cape
- Blue Legs
- Boots of Haste/Soft Boots
- Spellbook of Mind Control/Spellbook of Dark Mysteries
+ Wand: Wand of Starstorm/Wand of Voodoo


Różdżki Sorcererów:

Nazwa: Wand of Vortex
Waga: 19oz.
Przeciętne Obrażenia: 13
Opis: Podstawowa czarodziejska różdżka. Szlachetny kamień umieszczony na czubku tej różdżki jest zaklęty dzięki mocy energii. Różdżka jest fundowana początkującym czarodziejom, którzy dopiero co zaczynają przygodę z magią, ale jeżeli zgubisz ją, będziesz musiał zapłacić 500 gp.
Właściwości: Tylko magowie posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 7 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 2 punktów many.

Nazwa: Wand of Dragonbreath
Waga: 23oz.
Przeciętne Obrażenia: 19
Opis: Ta czarodziejska różdżka posiada siłę smoków. Młodzi czarodzieje potrafią wyzwolić jej potencjał wytwarzając płomień przypominający oddech smoka. Różdżkę można zakupić w sklepie czarodziejów za 1 000 gp.
Właściwości: Tylko magowie posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 13 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 3 punkty many.

Nazwa: Wand of Draconia
Waga: 27oz.
Przeciętne Obrażenia: 30
Opis: Kiedyś pewien podróżnik chciał odkryć tajemnicę Draconii. Znalazł w niej tajemniczy zwój zawierający sposób wytworzenia pewnej różdżki. Kiedy podzielił się informacjami z gildią czarodziei, natychmiast zaczęli oni wytwarzać tę zagadkowe różdżki. Na znak podchodzenia nazwali je Różdżkami Draconii. Ich siła tkwi w wyzwalaniu średniej wielkości kul ognia mających na celu spalenie przeciwnika. Ze względu na ciągłe jej produkowanie, cena za nią została wyznaczona na 7 500 gp.
Właściwości:
Tylko magowie posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 22 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 5 punktów many.

Nazwa: Wand of Decay
Waga: 23oz.
Przeciętne Obrażenia: 30
Opis: Zagadkowa różdżka, jej przeszłość nie jest znana. Czarodzieje potrafią wyzwolić jej śmiercionośną siłę, która uderza ciemną mocą we wroga. Często zaawansowani czarodzieje wspomagają się nią do walki przeciwko Warlockom. Sklep czarodziejów wyznaczył za nią cenę 5 000 gp.
Właściwości:
Tylko magowie posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 19 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 5 punktów many.

Nazwa: Wand of Cosmic Energy
Waga: 25oz.
Przeciętne Obrażenia: 45
Opis: Mistyczna różdżka: swoją siłę czerpie z kosmicznej gwiazdy umieszczonej na czubku różdżki. Czarodzieje potrafią wyzwolić energię gwiazdy i skierować ją na wroga. Różdżkę można kupić w sklepie czarodziei za 10 000 gp.
Właściwości:Tylko magowie posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 26 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 8 punktów many.

Nazwa: Wand of Starstorm
Waga: 25,5oz
Przeciętne Obrażenia: 65
Opis: Prawdopodobnie starszy brat Wand of Cosmic Energy. Jego siła wydobywa się z mistycznego kamienia z nieznanego pochodzenia. Po nacelowaniu we wroga i wypuszczenia z niej mocy pojawiają się ostrza, przypominające nieco błyskawice zbudowane z cząsteczek energii przeszywające wroga. Sklepy magiczne wyceniły ją na 18 000 gp.
Właściwości: Tylko magowie posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 37 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 13 punktów many.

Nazwa: Wand of Inferno
Waga: 27oz.
Przeciętne Obrażenia: 65
Opis: Znana jako najpotężniejsza ognista różdżka. Jej płomień pochodzi z samych piekieł, dlatego nigdy nie gaśnie. Czarodziej, który opanuję jej moc, potrafi wykorzystać ten mistyczny płomień do walki z przeciwnikiem. Można ją nabyć w sklepie czarodziei na Edron, który wycenił ją na 15 000 gp.
Właściwości:Tylko magowie posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 33 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 13 punktów many.

Nazwa: Wand of Voodoo
Waga: 28.5oz.
Przeciętne Obrażenia: 70
Opis:
Po wielu latach szukania informacji na temat potęgi starożytnych plemion, natrafiono na temat tworzenia pewnych różdżek posiadających siłę władania typem śmierci. Później zdobyto ich magiczny skład przez co czarownicy zaczęli wykorzystywać je do własnych celów. W niektórych czarodziejskich sklepach, można zakupić tę różdżkę za cenę 22 000 gp. Prawdopodobnie najlepsza różdżka magów.
Właściwości: Tylko magowie posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 42 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 13 punktów many.

Czary
Kliknij na ten pasek, aby zobaczyć pełny obraz.








2) Druid

Druidzi sa uzytkownikami czystej Magii, wyspecjalizowanymi w sile ziemi oraz lodu. Tak jak w przypadku Czarodziejów, ich zdolnosc walki oraz uzywanie broni jest ograniczone, lecz potrafia powalic swoich wrogów za pomoca czarów. Sami w sobie Druidzi posiadaja kilka przydatnych czarów ofensywnych (np. od 55 poziomu Wrath of Nature czy od 60 poziomu Eternal Winter, zadajace bardzo duze obrazenia), wiec doswiadczony Druid z wysokim poziomem magicznym moze okazac sie jedna z lepszych profesji w grze. Jednak wykorzystuja oni Magie do innych celów niz tylko do walki, a mianowicie tworza Runy Pelnego Leczenia (Ultimate Healing Runes) oraz jako jedyna profesja posiadaja dwa bardzo przydatne czary - Uleczenie Przyjaciela (Heal Friend) oraz Mass Healing (Masowe Leczenie), co czyni ich najlepszymi uzdrowicielami w obrebie Tibii. Wysokopoziomowi Druidzi nigdy nie cierpia na brak pieniedzy, poniewaz gracze innych profesji chetnie kupuja ich runy (np. Avalanche). Czesto tez bywa ze Druidzi i Rycerze tworza cos w rodzaju symbiotycznego zwiazku wlasnie z tego powodu (przyp. autora knight - bloker, druid -ataker/healer). Inni gracze czesto traktuja Druida jako ratownika życia i starają sie zawsze mieć go jako przyjaciela (moga liczyc czasem na darmowe uleczenie). Tak więc, jesli preferujesz używanie Magii w porównaniu z brutalnym stylem walki wrecz, polecam Druida, a jako że byla to moja pierwsza postac mam do niego olbrzymi sentyment.

EQ na dany level:
a. Poziom 8-20
b. Poziom 20-40
c. Poziom 40-80
d. Poziom 80+

a.
- Crown Helmet
- Spirit Cloak
- Plate Legs
- Leather Boots
- Dragon Shield
+ Różdżki: Snakebite Rod/Moonlight Rod




b.
- Hat of the Mad
- Spirit Cloak
- Plate Legs/Blue Legs
- Boots of Haste
- Spellbook of Enlightement
+ Różdżki: Nectrotic Rod/Northwind Rod/Terra Rod/Halistorm Rod/Spiringsprout Rod



c.
- Hat of the Mad
- Focus Cape
- Blue Legs
- Boots of Haste
- Spellbook of Mind Control
+ Różdżki: Halistorm Rod/Springsprout Rod/Underworld Rod



d.
- Yalahar Mask
- Focus Cape
- Blue Legs
- Boots of Haste/Soft Boots
- Spellbook of Mind Control/Spellbook of Dark Mysteries
+ Różdżki: Halistorm Rod/Springsprout Rod/Underworld Rod




Różdżki Druidów

Nazwa: Snakebite Rod
Waga: 19oz.
Przeciętne Obrażenia: 13
Opis: Na lasce umieszczono węża, dzięki silnemu zaklęciu nie może on jej opuścić. Początkujący druidzi korzystają z niej, aby wywoływać siły ziemi do walki z przeciwnikiem. Każdy druid otrzymuje ją za darmo, lecz w momencie, gdy ją utraci, musi już zapłacić 500 gp.
Właściwości: Tylko druidzi posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 7 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 2 punktów many.

Nazwa: Moonlight Rod
Waga: 21oz.
Przeciętne Obrażenia: 19
Opis: Co sto lat, księżyc nabiera magicznego blasku, który jest łapany przed druidów i zapieczętowywany w kryształowych kulach. Kule zamieszczają na laskach i wykorzystują jako broń. Podczas ataku blask księżyca zamienia się w lodowy promień i precyzyjnie trafia w cel. Jej wartość w sklepie druidów wynosi 1 000 gp. Niestety, nie każdy jest w stanie opanować siłę tej laski. Tylko druidzi, którzy przekroczyli 13 poziom doświadczenia są w stanie opanować jej moc.
Właściwości: Tylko druidzi posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 13 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 3 punktów many.

Nazwa: Necrotic Rod
Waga: 23oz.
Przeciętne Obrażenia: 25
Opis: Laska wykorzystywana przez nekromantów, szyfr jej działania został złamany przez Druidów. Jej powstanie jest nieznane, wiadomo jest jedynie że wywołuje ona śmiercionośny atak, który powala ofiarę. Sklep druidów sprzedaje ją za 5 000 gp.
Właściwości: Tylko druidzi posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 19 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 5 punktów many.

Nazwa: Northwind Rod
Waga: 29oz.
Przeciętne Obrażenia: 30
Opis: W śnieżnej, północnej części Tibii odkryto specjalne lodowe kryształki. Ich niezwykłość polegała na tym, że mimo zmiany temperatury, one dalej pozostawały w stanie stałym. Druidzi odkryli, że mają one niezwykłe możliwości. Zamknęli je w laskach wyzwalających powietrzne uderzenia. Dzięki kryształom, powietrzne uderzenia zyskały lodową siłę, która potrafiła zranić przeciwnika. Niektóre sklepy wyceniły ją na 7 500 gp.
Właściwości:
Tylko druidzi posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 22 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 5 punktów many.

Nazwa: Terra Rod
Waga: 25oz.
Przeciętne Obrażenia:45
Opis: Zielony kamień umieszczony na czubku tej laski działa niczym magnes na ziemię. Druid panujący nad jej mocą potrafi siłą woli wyrzucić głaz z ziemi, który trafi prosto w cel. Sklep druidów sprzedaje ją w cenie 10 000 gp.
Właściwości:Tylko druidzi posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 26 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 8 punktów many.

Nazwa: Halistorm Rod
Waga: 270z.
Przeciętne Obrażenia: 65
Opis:
Najpotężniejsza lodowa laska druidów. Umieszczone na niej kryształy lodu są z mistycznego lodowca. Druid potrafi wywołać nią sztorm, a dzięki mocy lodu zamienia się ona w burze śnieżną. Akademia Edron wyceniła ją na 15 000 gp.
Właściwości: Tylko druidzi posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 33 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 13 punktów many.

Nazwa: Springsprout Rod
Waga: 27oz.
Przeciętne Obrażenia: 65
Opis: Druidzi hodowali specjalne rośliny. Różniły się tym od innych, że do dorastania nie potrzebowały gleby, słońca czy wody lecz magicznej witalnej energii ziemi (przez to nie w każdym miejscu mogły być sadzone). Kiedy roślina ma zamiar już kwitnąc, nagle zatrzymuję się w tym okresie dorastania i pozostaje w nim do końca. Druidzi wyrywali je z ziemi i łączyli ze specjalnymi laskami. Dzięki laskom mogą wykorzystywać energię ziemi pochłoniętą przez roślinę i dzięki specjalnym możliwościom laski ta energia regenerowała się, dzięki czemu ta roślina przez wiele lat może nie więdnąć. Laska została wyceniona na 18 000 gp.
Właściwości: Tylko druidzi posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 37 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 13 punktów many.

Nazwa: Underworld Rod
Waga: 29oz.
Przeciętne Obrażenia: 70
Opis: Laska piekieł. Została rzucona na nią klątwa, która uniemożliwiała korzystanie z niej ludzkim istotom. Okazało się, że lecznicza moc Druidów potrafiła złamać klątwę i pozwoliła im wykorzystywać śmiercionośną siłę laski. Została wyceniona na 22 000 gp. Znana jako najlepsza laska Druidów.
Właściwości: Tylko druidzi posiadający poziom doświadczenia wyższy niż 42 mogą nią właściwie władać. Każdy jej pojedynczy atak kosztuje 13 punktów many.

Czary
Kliknij na ten pasek, aby zobaczyć pełny obraz.



3) Knight

Profesja która używa swoich broni z zabójczą siłą. Jeżeli Knight nie ma dobrych skilli to ma utrudnioną grę. Podczas walki zawsze stoją twarzą w twarz nawet z najstraszniejszymi przeciwnikami i walczą z nimi z całych sił.
Podczas podróży Knighci często pokonują innych przeciwników by chronić swoich towarzyszy broni. Ze względu na swoje zdolności, doświadczony Knight jest prawie niemożliwy do pokonania i podczas nawet najtrudniejszej walki pada jako ostatni. Mają niestety jedną, lecz porażającą wadę, a mianowicie bardzo ograniczone zdolności Magiczne, ale na szczęście wiedzą jak rzucać podstawowe zaklęcia, więc mogą podnieść swój poziom magiczny. Z tego powodu rycerze podczas walki zużywają duże ilości mikstur leczących, które kupują w sklepie, lub sami są leczeni przez polowego Druida lub Czarodzieja. Jednak nigdy to nie był problem dla Knighta, ponieważ posiadają olbrzymie ilości złota, oraz są wystarczająco silni, by podnieść dużo cennych przedmiotów które można później sprzedać w mieście, więc nigdy nie opuszczają miejsca polowania z pustymi rękami. Podsumowując, Knight jest profesją która łatwo awansuje w poziomach i jeśli szukasz paru ciekawych przygód, to jest tym, czego
szukasz.

Skile na dany level:
Poziom 8-20: 50/50
Poziom 20-40: 70/70
Poziom 40-80: 80/80
Poziom 80+: 85/85+

EQ na dany level:
a. Poziom 8-20
b. Poziom 20-40
c. Poziom 40-80
d. Poziom 80+

a)
- Plate Armor.
- Plate Legs.
- Dwarven Shield.
- Steel Helmet.
+ broń: Steel Axe/Daramanian Mace/Jagged Sword.



b)
- Knight Armor
- Knight Legs
- Crusader Helmet
- Dragon/Tower Shield
- Fur Boots/ Boots of Haste
+ broń: Dwarven Axe/Furry Club/Crimson Sword




c)
- Dragon Scale Mail
- Knight Legs/Crown Legs
- Crusader/Royal Helmet
- Demon Shield
- Boots of Haste
+ broń: Noble Axe/Skull Staff/Bright Sword
+ broń: Ornamented Axe/Cranial Basher/Relic Sword
+ broń: Heroic Axe/Mystic Blade/Cranial Basher




d)
- Dragon Scale Mail/Yalahar Armor
- Crown/Golden Legs
- Demon/Royal Helmet
- Demon/Mastermind Shield
- Boots of Haste/Steel Boots
- Soft Boots (PoI 80+)
+ broń: Royal Axe/Blessed Sceptre/Justice Seeker
+ broń: Avenger/Arcane Staff/Ruthless Axe



e)
- Magic Plate Armor/Yalahar Armor/Fireborn Giant Armor
- Golden Legs
- Demon Helmet
- Mastermind Shield
- Boots of haste/Soft Boots
+ broń: Stonecutter Axe/Thunder Hammer/Magic Sword
+ broń: Hellforged Axe/Obsidian Truncheon/Emerald Sword



Bronie


Sword
Jagged Sword Atk: 21 Obr: 14+1 Cap: 29.00 Jednoręczny
Crimson Sword Atk: 28 Obr: 20+1 Cap: 36.00 Jednoręczny
Bright Sword Atk: 36 Obr: 30+1 Cap: 29.00 Jednoręczny
Relic Sword Atk: 42 Obr: 24+1 Cap: 48.00 Jednoręczny
Mystic Blade Atk: 44 Obr: 25+2 Cap: 35.00 Jednoręczny
Justice Seeker Atk: 47 Obr: 24+3 Cap: 50.00 Jednoręczny
Avenger Atk: 50 Obr: 38 Cap: 64.00 Dwuręczny
Magic Sword Atk: 48 Obr: 35+3 Cap: 42.00 Jednoręczny
Emerald Sword Atk: 49 Obr: 33+3 Cap: 42.00 Jednoręczny

Axe
Steel Axe Atk: 21 Obr: 10 Cap: 41.00 Jednoręczny
Dwarven Axe Atk: 31 Obr: 19+2 Cap: 82.00 Jednoręczny
Noble Axe Atk: 39 Obr: 22 Cap: 38.00 Jednoręczny
Ornamented Axe Atk: 42 Obr: 22+2 Cap: 61.50 Jednoręczny
Heroic Axe Atk: 44 Obr: 24+1 Cap: 61.00 Jednoręczny
Royal Axe Atk: 47 Obr: 25+3 Cap: 92.00 Jednoręczny
Ruthless Axe Atk: 50 Obr: 15 Cap: 58.00 Dwuręczny
Stonecutter Axe Atk: 50 Obr: 30+3 Cap: 99.00 Jednoręczny
Hellforged Axe Atk: 51 Obr: 28+2 Cap: 88.00 Jednoręczny

Club
Daramanian Mace Atk: 21 Obr: 12 Cap: 68.00 Jednoręczny
Furry Club Atk: 31 Obr: 19+1 Cap: 42.00 Jednoręczny
Skull Staff Atk: 36 Obr: 12+1 Cap: 17.00 Jednoręczny
Cranial Basher Atk: 44 Obr: 20-2 Cap: 78.00 Jednoręczny
Blessed Sceptre Atk: 47 Obr: 21+3 Cap: 39.00 Jednoręczny
Arcane Staff Atk: 50 Obr: 30 Cap: 40.00 Dwuręczny
Thunder Hammer Atk: 49 Obr: 35 Cap: 125.00 Jednoręczny
Obsidian Truncheon Atk: 50 Obr: 30+2 Cap: 65.00 Jednoręczny

Czary
Ten obraz jest zmniejszony. Kliknij na ten pasek, aby zobaczyć pełny obraz. Oryginał obrazu: 935x581.





4) Paladin

Paladyni również obdarzeni są talentem do walki wręcz, jednak trenują te zdolności troszkę trudniej niż Rycerze. Dodatkowo wiedzą, jak w miarę dobrze posługiwać się tarczą, więc doświadczony Paladyn może blokować przeciwnika, by nie zabił jego towarzyszy broni, mimo, że nie jest tak odporny jak Rycerz. Prawdziwa siła Paladyna kryje się w walce na dystans. Są najlepszymi łucznikami jacy mogliby istnieć, więc nawet przez rzucanie zwykłymi kamieniami czy włóczniami lub poprzez walkę kuszą zwiększają swoją celność. Każdy Paladyn trzyma pewną odległość od swojego wroga, ponieważ kiedy używa kuszy nie może się zasłonić tarczą, więc walka wygląda jak "traf i uciekaj". Jednak to nie wszytko, wielu Paladynów posiada wysoki jak na nich poziom Magiczny, więc mogą używać wielu przydatnych czarów, a wysoko poziomowe postacie korzystać z run Nagłej Śmierci (Sudden Death). Tak więc, Paladyn jest najbardziej uniwersalną postacią w grze i jest ich najprawdopodobniej najwięcej.

Skile na dany level:
Poziom 8-20: 65/55
Poziom 20-40: 75/65
Poziom 40-60: 80/70
Poziom 60-80: 85/75
Poziom 80+: 90/80

EQ na dany level:
a. Poziom 8-20
b. Poziom 20-40
c. Poziom 40-80
d. Poziom 60-80
e. Poziom 80+

a)
- Crown Helmet
- Ranger’s Cloak/Belted Cape
- Ranger’s Legs/Plate legs
- Copper Shield/Dwarven Shield
- Leather Boots
+ Broń: Spear/Small Stone



b)
- Crown Helmet
- Belted Cape/Blue Robe
- Plate Legs/Blue Legs
- Dragon Shield/Medusa Shield
- Pirate Boots/Boots of Haste
+ Broń: Royal Spear/Hunting Spear



c)
- Crusader Helmet
- Paladin Armor
- Plate Legs/Blue Legs
- Demon Shield
- Boots of Haste
+ Broń RoyalSpear/Enchanted Spear



d)
- Royal Helmet
- Paladin Armor
- Blue Legs
- Demon Shield
- Boots of Haste/Soft Boots
+ Broń: Enchanted Spear/Assassin Star




e)
- Demon Helmet
- Paladin Armor/Master Archer's Armor
- Golden Legs
- Mastermind Shield
- Boots of Haste/Soft Boots
+ Broń: Enchanted Spear/Royal Crossbow + Power Bolts/Assassin Star



Dystansowe

Kusze
Royal Crossbow Zasięg 5 oraz zwiększa szansę trafienia o 1%. Cap: 35.00

Rzucane
Spear Atk: 20 Cap: 20.00 Zasięg: 3
Small Stone Atk: 5 Cap: 3.60
Hunting Spear Atk: 32 Cap: 22.00 Zasięg: 3
Royal Spear Atk: 35 Cap: 25.00 Zasięg: 3
Enchanted Spear Atk: 38 Cap: 20.00 Zasięg: 4
Assassin Star Atk: 65 Cap: 2.00

Amunicja
Bolt Atk: 30 Cap: 0.80
Power Bolt Atk: 40 Cap: 0.90

Czary
Ten obraz jest zmniejszony. Kliknij na ten pasek, aby zobaczyć pełny obraz. Oryginał obrazu: 932x977.


5 komentarzy:

  1. Jestes pojeban* ziomek ;] mama cie nie kocha ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki koles up to cwel...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry poradnik wzoruje się nim i do tego czasu jestem zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. blue legi na lvl 8-20 ? ale ty madry niektorzy nie maja kilka set cc na start...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^^ do palka to jest jak cos zapomnialem dopisac

      Usuń